Wsparcie/Support - www.kews.com.pl

Wsparcie-Support

Główny zakres zakres wsparcia obejmuje nastepujące obszary:

 

  1. Użytkownicy/Operatorzy
    Wsparcie obejmuje oprogramowanie z zakresu skanowania, kopiowania, przesyłania plików, wprowadzania metadanych i innych obszarów związanych z obsługą urządzeń. Prowadzimy szkolenia oraz pomoc telefoniczną lub  za pomocą środków komunikacji elektronicznej, pomagając Użytkownikom naszych urządzeń w obsłudze oprogramowania dostarczanego wraz z urządzeniami. 

  2. Działy IT 
    Pomoc w konfiguracji urządzeń oraz aktualizacji oprogramowania systemowego kontrolerów urządzeń.

  3. Partnerzy handlowi.
    Współpracującym z nami partnerom handlowym oferujemy wszelką pomoc w obszarze wsparcia technicznego, handlowego oraz marketingowego. Aktywnie wpsieramy naszych partnerów w zakresie bezpośredniej pomocy i kontaktów z Klientami. Specjalnie dla nich oferujemy nasze urządzenia demonstracyjne. Oferujemy pełen zakres materiałów technicznych i informacyjnych wspomagających jakość obsługi naszych Klientów.

  4. Partnerzy serwisowi.
    Oferujemy pełne wsparcie w zakresie szkoleń technicznych, najnowszych materiałów serwisowych. Oferujemy  serwisową dokumentację techniczną oraz dostęp do filmów instruktażowych w zakresie obsługi serwisowej urządzeń.