WSPARCIE I SERWIS kews.com.pl

WSPARCIE I SERWIS

007_serwis 2 B

Każde urządzenie w procesie eksploatacji wymaga obsługi serwisu. Nasi pracownicy odpowiedzialni za serwis urządzeń przechodzą szkolenia serwisowe i zdobywają wiedzę techniczną i autoryzację we współpracy naszymi Partnerami bizesowymi.

W realizacji działań serwisowych skupiamy się przede wszystkim na:

- sprawnej, fachowej i rzetelnej obsłudze serwisowej naszych Klientów,

- bieżącym szkoleniu pracowników serwisu,

- autoryzacji w zakresie obsługi serwisowej urządzeń,

- współpracy z innymi Partnerami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie obsługi serwisowej,

- doradztwo i pomoc w zakresie napraw eksploatacyjnych urządzeń,

- pomoc w zakresie obsługi urządzeń,  

- instalujemy i udzielamy bieżących informacji o dostępnych aktualizacjach oprogramowania,

- podpowiadamy i realizujemy projekty w zakresie zdobywania przewagi konkurencyjnej. 

Naprawy realizujemy w siedzibach naszych Klientów. Oferujemy stałe wsparcie i obsługę serwisową poprzez współpracę w ramach umów o stałej współpracy.

Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych odbywa się drogą elektroniczną pod adresem:

serwis@kews.com.pl ; biuro@kews.com.pl  lub poprzez kontakt telefoniczny.

 

W zgłoszeniu serwisowym prosimy o podanie następujących informacji:

- marki i typu urządzenia,

- opis usterki wraz z podaniem pojawiających się objawów niewłaściwej pracy urządzenia,

- kodów i informacji pojawiających się na panelu urządzenia.

008_serwis

009_Serwis (2)


Warszawa; www.kews.com.pl; Tel.: + 48 22 350 77 33; Fax: + 48 22 350 7733;

E - mial: biuro-kews@kews.com.pl; serwis.k@kews.com.pl; REGON: 811658720, NIP: PL8521357393

Webmaster: www.krazek1.pl Pliki Cookies